Mä tein sen taas. Eikä edes kaduta. Tai miksi pitäisi? Mä en seurustele, eikä se seurustele. Kai mä saan naida ketä huvittaa? Ja minkä mä sille mahdan, että Joni on vaan niin hyvä. Tulee melkein kylmät väreet kun ajatteleekin. Nyt se ei kyllä ollut niin hyvä kun silloin laivalla, mutta ehkä siellä laivalla mukana oli se kiinni jäämisen pelko. Mutta mä en vaan tiedä miten Joni saa mut sellaseen kiihkoon. Kaikki eteni niin hitaasti ja hellästi, että musta tuntui että mä räjähdän halusta ennenkuin päästiin edes asiaan. Mä en pysty edes sanoin kuvailemaan sitä, muuten kuin että se oli mahtavaa. Muuta ei voi sanoa, paitsi että mä odotan innolla uusintaa.

Mutta mikä tekee naisesta huoran? Jos käy yhtä naimassa niin ei se tarkoita, että kaverille kanssa. Vai onko se miehillä vaan verissä, että pakko se on ainakin kokeilla?
Kari tuli hakemaan Jonin ja tunnin kuluttua puhelin soi. Kari soittaa, että voiko tulla käymään tässä meillä tupakalla. No miksei, kai mulle ilmainen rööki aina kelpaa. Mähän olin jo niin unessa, että en edes tajunnut että kuka soitti ja oven avattuani vähän ihmettelin, että mitä toi täällä tekee. Ja heti alkoi se ruinaus: "Olisko varaa majoittaa täksi yöksi?" "Mä lupaan etten mä pure." "Mä voin jatkaa siitä mihin Joni jäi." Säälittävää. Tupakan poltin ja sanoin, että "Joo, ja mä lupaan, että mä menen nyt nukkumaan eikä meille tuu ketään."
Mä en kyllä ymmärrä. Ymmärtääkö miehet yhden panon niin, että heti muut vaan perässä? Jos nainen käy naimassa yhtä miestä ilman mitään sitoumuksia niin ei se tarkoita, että sama tehdään koko kaveriporukan kanssa. Me ollaan Jonin kanssa kavereita, enkä mä odota siltä mitään. Pelkkää seksiä aina silloin tällöin kun sattuu haluttamaan. Voisiko joku selittää vähän tätä miesten ajatusmaailmaa? Ei miehillä voi oikeasti olla noin putkiaivot. Haloo!