Enkä mulla on päässä vikaa. Ja ehkä mä myönnän sen. Mä oon kleptomaani, mua ei vois hevonvittua kiinnostaa koulu tai vastaava, mä en ajattele tulevaisuutta ja mulla on tapana masentua muiden asioiden takia. Murehtia turhaa ja raivota tyhjästä. Mä oon liian väkivaltainen mun rakkaita kohtaan ja aiheutan vaan turhaa riitaa. Koskaan en oo ollut mikään tappelija tai muutenkaan pitänyt ääntä itsestäni, mutta rakkaille mä purkaudun liikaakin. Ehkä mulla on liikaa vihaa sisällä, joka on jäänyt purkamatta silloin joskus. Ehkä, ehkä, ehkä....aina vaan ehkä.

Ehkä mun on palattava alkuun, jotta mä voin saada selville mikä mua vaivaa. Mutta nyt ei oo aikaa. Pitää lähteä hankkimaan jotain ruokaa, vaikka rahasta ei ole tietoakaan. Mutta kuka sitä rahaa tarvitsee, että voi kauppaan mennä. Ei mikään citymarketin kaltainen iso ketju menetä mitään jos hyllyltä häviää leipäpaketti ja litra maitoa. Ja jos häviää niin syyttäkää valtiota. Opiskelijat joutuu tekemään välillä vaikeita ratkaisuja elääkseen. Se ei oo mun vika, että munkin on pakko syödä. Kukaan ei ole ilmalla!

Joo ja tän päivän iskulause on:
No justice,
No peace,
Fuck the Police!